شرح شغل
- ایحاد و مدیریت تقویم کاری و مسافرتی مدیر کل.
- ایجاد ارتباط و هماهنگی بین مدیریت عالی و واحدهای مرتبط
- پیگیری و نهایی سازی مکاتبات از طرف مدیریت ارشد
- شرکت در جلساتی که از نظر مدیریت ارشد مناسب تشخیص داده شده، یادداشت برداری از جلسه و انتشار در صورت لزوم
- تهیه گزارشات مدیریتی و جمع آوری گزارشات ادارات مختلف سازمان
- سازماندهی سازمانهای جلسات مدیریت عالی و مناطق کاری
- سازماندهی فرایندهای پذیرایی و پذیرایی از مهمانان مدیریت عالی
Job Description
- To manage the business and travel calendar of general manager.
- To provide communication and coordination between the top management and related units
- Follow up and finalize correspondence on behalf of the senior management
- To participate in meetings that are deemed appropriate by the senior management, to take a meeting note and to publish as necessary
- Preparation of management reports and aggregation of reports of different departments of the organization
- To organize organizations of upper management meetings and working areas
- Organizing the hospitality and hospitality processes of top management guests
Requirements
- Be competent in writing and speaking in English, prefer to speak Turkish
- Graduates of related departments of universities
- Document management and archive monitoring
- Competence in planning, organizing and monitoring processes
- High ability to represent, attentive to its appearance
- Preferably have at least 2 years of experience in this field.