همکاری با ما

دستیار مدیرعامل

شرح شغل

  • ایحاد و مدیریت تقویم کاری و مسافرتی مدیر کل.
  • ایجاد ارتباط و هماهنگی بین مدیریت عالی و واحدهای مرتبط
  • پیگیری و نهایی سازی مکاتبات از طرف مدیریت ارشد
  • شرکت در جلساتی که از نظر مدیریت ارشد مناسب تشخیص داده شده، یادداشت برداری از جلسه و انتشار در صورت لزوم
  • تهیه گزارشات مدیریتی و جمع آوری گزارشات ادارات مختلف سازمان
  • سازماندهی سازمانهای جلسات مدیریت عالی و مناطق کاری
  • سازماندهی فرایندهای پذیرایی و پذیرایی از مهمانان مدیریت عالی

 

Job Description

  • To manage the business and travel calendar of general manager.
  • To provide communication and coordination between the top management and related units
  • Follow up and finalize correspondence on behalf of the senior management
  • To participate in meetings that are deemed appropriate by the senior management, to take a meeting note and to publish as necessary
  • Preparation of management reports and aggregation of reports of different departments of the organization
  • To organize organizations of upper management meetings and working areas
  • Organizing the hospitality and hospitality processes of top management guests

Requirements

  • Be competent in writing and speaking in English, prefer to speak Turkish
  • Graduates of related departments of universities
  • Document management and archive monitoring
  • Competence in planning, organizing and monitoring processes
  • High ability to represent, attentive to its appearance
  • Preferably have at least 2 years of experience in this field.

Job Categories

  • Administration & Secretarial / Executive Assistant

Seniority

  • Junior Professional