بلاگ

تاثیر شخصیت هر فرد بر انتخاب دکوراسیون!

سبک طراحی داخلی شما شخصیت درونی شما را در دکوراسیون منزل نشان می دهد. خانه ی شما جایی است که بیشتر اوقات خود را در آن می گذرانید و باید محل راحتی و آرامش برای شما باشد. به همین دلیل ، فضای زندگی شما باید ویژگی ها ، علایق و ویژگی های منحصر به فرد شما را نشان دهد. اما دقیقاً از کجا می دانید که چه سبک یا طرحی دقیق شما را نشان می دهد؟
به خانه خود نگاهی بیندازید و متوجه می شوید که سبکی دارید. ما از طریق نمایشگاه های بازسازی خانه و مجلات طراحی خانه الهام  می گیریم و آن را همیشه به خانه های خودمان منتقل می کنیم. خواه یک مدرنیست ، مینیمالیست، صنعتی ویا ترکیبی از چند سبک  باشید ، خانه شما بوم شما است. هر سبک طراحی ارتباطی منحصر به فرد با تیپ های شخصیتی دارد. کدام یک از این سبک های طراحی داخلی بیشترین بازتاب شخصیت شما را دارد؟


 

سبک طراحی: اسکاندیناویایی
شخصیت: دوستانه ، شیک ، علاقه مند به فرهنگ و ظرافت
این سبک طراحی داخلی ساده حاوی فراوانی سبک و راحتی است. حداقل و کاربردی، کلید دستیابی به این ظاهر در خانه شما است. رنگ اصلی در این سبک سفید و رنگ چوب است که با قرار گرفتن در کنار مقادیر فراوان شمع و بافت در فضای اتاق ، احساس گرما را به وجود می آورد.

 

سبک طراحی: مینیمالیست
شخصیت: درونگرا ، سازمان یافته ، روشمند که این موارد کلید این سبک طراحی داخلی را به وجود می آورد . طراحی مینیمالیسم از عناصر زیبایی شناختی تجزیه شده استفاده می کند و همه چیز را به ساده ترین کیفیت خود می کشاند.

 

سبک طراحی: خانه مزرعه مدرن
شخصیت:مرسوم ، مد روز در عین حال کلاسیک ، سرزنده ، شیک     
در این سبک طراحی داخلی و در عین حال کلاسیک نوعی زیبایی شناسی روستایی وجود دارد . زندگی جدید به مبلمان با رنگ های مختلف و تزئینات دیده می شود ولی  در این سبک از بالش ها و صندلی های مناسب برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده استفاده می کنند.

 

سبک طراحی: کلاسیک
شخصیت: خوش ذوق ، ظریف و متعادل
دکوراسیون سنتی و در عین حال بی انتها را در خانه هایی با این سبک طراحی داخلی پیدا خواهید کرد و قدمت آن به قرن 17 میلادی   می رسد . طراحی کلاسیک تاریخ و میراث را در بر می گیرد. در این سبک  طرح های رنگی از تن های آرام و خنثی مانند زیتونی ، کرم بژ و طلای استفاده می شود.

 

سبک طراحی: مدرن
شخصیت: سازمان یافته ، حرفه ای
آیا شما به دنبال طراحی ساده ، برازنده و جادویی هستید که بر عملکرد و سازمان متمرکز باشد؟ سبک طراحی مدرن از خطوط معماری تمیز و فرم های کوبیستی استقبال می کند. مهم نیست که زندگی شما را به کجا می برد ، خانه مکانی است که بارها و بارها به آنجا باز می گردید. خانه شما ، مکانی برای آسایش ، ایمنی است و در عین حال نمایانگر آنچه شما هستید. سبک طراحی داخلی شما دارای هدف و معنی است. این یک پیام روشن می فرستد. آیا شما آنچه را که برایتان مهم است از طریق سبک طراحی خانه خود، به دنیای خارج منتقل می کنید؟


گفتیم که دکوراسیون منزل و محل کار شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما مشخص می کند .

 همه چیز ، از نوع کفپوش ، تا رنگ ، تا تعداد بالشتک هایی که در آن گنجانده اید ، بیانگر چیزی در مورد شخصیت شماست. حتی درانتخاب آیتم های کوچک منزلتان ، مانند اتاق کار، شخصیت خود را با دکوراسیون و سبک های انتخابی خود، ترسیم می کنید.


صندلی های اضافی 


هنگامی که تعداد صندلی های نشیمن شما بیش از نیاز واقعی تان است ، نشان می دهد که از مهمانان هایی که به خانه ی شما می آیند استقبال می کنید و احتمالاً شخصیتی دارید که از معاشرت و سرگرمی لذت می برد. این مورد در فضاهای آشپزخانه نیز صادق است ، جایی که صندلی های اضافی بار در جزیره آشپزخانه قرار دارد، به این معنی ست که شما می خواهید مهمانان روی صندلی بنشینند و مدتی بمانند. اگرجزء  مشاغلی هستید که با مشتری روبرو هستید و می خواهید افراد برای گفتگو با شما یا نمایندگان شرکت به دفتر کارتان بیایند ، چه در مکان های انتظار و چه در فضای اداری صندلی های بسیار راحت را انتخاب کنید .

 

از بالشتک استفاده کنید


داشتن بالشتک هایی در فضای پذیرایی نیز نشانه خوشامدگویی و گرامی داشتن است. شما فقط نمی خواهید مردم بنشینند. می خواهید احساس راحتی کنند و کمی بیشتر در خانه شما بمانند. اگرفضایی برای کار در خانه دارید، استفاده از بالشتک ها را توصیه میکنیم.

 

پارچه های نرم و براق


افرادی که وسایل لوکس و  ریزتر زندگی را ترجیح می دهند اغلب این موارد را از طریق دکوراسیونی با پارچه هایی نرم و لطیف بیان می کنند. در خانه یا اداره ای که برای ظرافت  تلاش می کند ، اغلب وسایل کروم یا فلز را مشاهده نمی کنید. سایه های عمیق قرمز یا آبی و لایه های مختلف در پرده ها ، مبل ها و کفپوش ها را مشاهده خواهید کرد.

 

پالت خنثی

 

به گفته جین لاکهارت ، متخصص طراحی داخلی استفاده از رنگ های خنثی به معنای صلح طلبی شما است. وقتی از رنگ اجتناب کرده و  این سبک را انتخاب می کنید  در یک خانه  می تواند خسته کننده یا حتی غیر شیک باشد با این حال ، در یک دفتر کار ، دکوراسیون خنثی هوشمندانه است زیرا بیشترین شانس را دارد که تأثیر گسترده ای روی گسترده ترین افراد بگذارد.

 

رنگارنگ

 

چیزی به سادگی انتخاب رنگ برای دیوارهای شما در واقع چیزهای عمیقی در مورد شخصیت شما می گوید. افرادی که رنگ نارنجی و زرد را دوست دارند خوش بین هستند و یادآورهای روشن نیروی حیات خورشید و آتش را ترجیح می دهند. رنگ های گرم و روشن نیز در هیجان تأثیر دارند و رنگ های سرد نمایانگر  آرامش  هستند و سایه ها آنها را به یاد آسمان یا  آب می اندازد. افراد خلاقی که رنگ سرد دوست دارند معمولاً به نگین های جواهرات جلب می شوند ، مانند زمردهای غنی و بنفش های سلطنتی.

وقتی صحبت از دکوراسیون اداری می شود ، انتخاب رنگ بسیار مهم است.

زیرا بر نحوه درک دیگران از شرکت شما تأثیر می گذارد به  انتخاب رنگ خوب است که هنگام طراحی ویژگی های دیجیتال مانند وب سایت ها نیز توجه داشته باشید.

 

عتیقه جات

 

شخصی که اشیای قدیمی یا عتیقه را در دکورش استفاده می کند  هوش خود را نشان می دهد و این نشان دهنده عشق به تاریخ است. در یک محیط اداری ، این می تواند از ظرافت بالاتری برخوردار باشد ، اما از سطح بالاتری از جدیت نیز برخوردار است ، بنابراین این نکته را به خاطر بسپارید که چه تصوری را از خودتان می خواهید منتقل کنید.

 

 این موارد فقط بخش کوچکی از مبحث گسترده ی سبک های دکوراسیون بود اگر که بخواهم راهی ساده را برای پیدا کردن سلیقه تان در دکور به شما آموزش دهم شناخت خودتان است.درونگرا یا برونگرا بودنتان را پیدا کنید و بعد از آن به رنگها و دکورهای موردعلاقه تان برسید. دکوراسیون شما بازتابی از شخصیت شماست ، حتی اگر در گذشته این موضوع را درک نکرده باشید از این به بعد هنگام انتخاب طراحی دکور برای خود  چه در خانه و چه در اداره ، این  را  که دکوراسیون نشان دهنده ی نوع شخصیت شماست  در ذهن داشته باشید شما با شناخت خودتان میتوانید حتی به ترکیب این سبک ها و خلق کردن سبک منحصر به فرد خودتان برسید. ، بنابراین طرح شما می تواند دقیقاً همان چیزی را که می خواهید در مورد شما انتقال دهد.