بلاگ

اکسسوری اضافی یا کاربردی؟!

اقراد برونگرا

به نظر می‌رسد استفاده از وسایلی که در فضای داخلی که استفاده خاصی ندارند ایده‌ای کاملاً بی‌هدف است.

چرا وسیله‌ای را خریداری کنید که حتی نمی‌تواند به خوبی مورداستفاده قرار گیرد؟

پاسخ ساده است: زیرا چنین مواردی نشان‌دهنده سبک خانه شماست، به این معنی که آنها طراحی داخلی را تکمیل می‌کنند.

اکسسوری ها بسیار مهم و ضروری هستند. چه شما در حال تغییر دکوراسیون اتاقتان باشید و چه فقط بخواهید ظاهر جدید و تازه‌ای برای خانه‌تان ایجاد کنید، اکسسوری ها کمک بزرگی به شما می‌کنند.

به هنگام ورود به اتاق، اولین چیزی که هر کسی متوجه آن می‌شود،  اکسسوری است.

 اکسسوری هایی که با دقت انتخاب شده‌اند، نه تنها باعث ایجاد روحیه مناسب می‌شوند، بلکه به هماهنگی عناصر مختلف خانه شما نیز کمک می‌کنند.

بدون شک، رنگ، کف و مبلمان از عناصر مهم طراحی داخلی هستند، اما اکسسوری ها می‌توانند زیبایی و شکوه دیگری را به آن‌ها اضافه کنند…

  • اکسسوری ها فضای شما را شخصی و خاص می‌کنند!

علاقه و سلیقه شما مهم‌ترین بخش برای شروع طراحی دکوراسیون منزل است. در نظر داشته باشید که قرار است هر روز با این وسایل زندگی کنید. بنابراین، اگر موسیقی را دوست ندارید، اتاق خود را با گیتار یا یک پیانوی بزرگ تزئین نکنید…

اکسسوری ها الزاماً نباید گران‌قیمت باشند اما بایستی آن‌قدر جالب باشند که به زندگی شما روح ببخشند. همچنین آن‌ها می‌توانند بازتابی از شخصیت و سبک زندگی شما در خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید باشند…

  • عملکرد همراه با زیبایی

وقتی صحبت از طراحی داخلی می‌شود، نمی‌توانیم از اکسسوری ها به‌سادگی عبور کنیم. آنها می‌توانند هدفی کاملاً خاص داشته باشند.

گلدان‌هایی برای نگهداری گل‌های تازه، کاسه‌های تزئینی برای نگهداری آجیل و آب‌نبات، لامپ‌هایی که نه تنها مکان را درخشان می‌کنند، بلکه جنبه تزئینی دارند و  پتوهایی که نه‌تنها شمارا گرم نگه می‌دارد بلکه باعث ایجاد بافت و رنگ در اتاق می‌شود، برخی از نمونه‌های بارز اکسسوری های کارا می‌باشند.

اکنون ممکن شما در طراحی یک دکوراسیون زیبا خیلی حرفه‌ای نباشید، اما با کمک آزمون‌وخطا می‌توانید اشیای تزئینی را به میزان مناسب در فضای داخلی خود قرار دهید.

 بسیاری از کارشناسان طراحی داخلی به شما می‌گویند که اگر چیزی را واقعاً دوست دارید، حتماً آن را خریداری کنید، زیرا قطعاً مکانی برای آن پیدا خواهید کرد. همچنین با این کار خانه خود را به بازتابی از علایق خود، تبدیل می‌کنید…

توصیه می‌کنیم مجله‌ها و نمایشگاه‌های مبلمان را مرور کنید تا ببینید چه چیزی را دوست دارید. به چیدمان عناصر دکوراسیون در نمایشگاه‌های مبلمان توجه کنید.

و در آخر، به شما می‌گوییم که فقط آنچه را که واقعاً دوست دارید، خریداری کنید، چیزی که بیشتر به شخصیت شما می‌خورد!