بلاگ

طراحی دکوراسیون خانه به سبک شخصیت برونگرا و درون‌گرا…

افراد درو‌ن‌گرا و برونگرا

خانه ما، قلعه‌ی ماست. اما قبل از تصمیم گرفتن برای چیدمان آن، باید شخصیت پادشاه یا ملکه‌ای که در آن سلطنت می‌کند را در نظر بگیریم…

دکوراسیون خانه افراد برونگرا…

اگر فردی برونگرا هستید، احتمالاً در میان انواع رنگ‌های گرم و اشباع، در میان فضایی شلوغ و با لوازم جانبی بزرگ، احساس راحتی می‌کنید.

محل سکونت شما باید مهمان‌نواز و مناسب برای برقراری ارتباط باشد.

به همین منظور میزهای گرد و صندلی‌ها و مبلمان راحت، برای انسجام اجتماعی و امکان مکالمه گروهی در هر گوشه از فضای خانه شما حیاتی است.

برون‌گراها به سمت رنگ‌های روشن و گرم گرایش پیدا می‌کنند.

بنابراین روکش مبلمان، تابلوها و دیوارها را با چاشنی زرد، نارنجی، قرمز و سبز روشن انتخاب می‌کنند. آنها این رنگ‌ها را با ترکیب رنگ‌های خنثی در دیوار و کف خانه خود متعادل می‌کنند.

یک فرد برونگرا، عاشق نمایش و به اشتراک گذاشتن است.

بنابراین ممکن است در خانه شما، دیواری توسط انبوهی از پرتره‌ها، عکس‌های خانوادگی و عکس‌های سفرهایتان پوشیده شده باشد تا دیگران از دیدن آنها لذت ببرند…

دکوراسیون خانه افراد درون‌گرا…

خانه یک فرد درون‌گرا باید از دنیای درونی او محافظت کند و همچنین فضایی ایده آل ایجاد کند.

فضای داخلی خانه‌ی آنها به‌گونه‌ای است که از آن آرامش ساطع می‌شود…

این افراد چیدمان خانه خود را طوری انتخاب می‌کنند که بین فضاهای مختلف خانه از حریم خصوصی زیادی برخوردار باشند، به‌طوری‌که حتی اگر در خانواده پرجمعیتی زندگی می‌کنند، خلوت خود را همچنان داشته باشند.

افراد درون‌گرا در خانه‌های خود، گوشه‌هایی صمیمی ایجاد می‌کنند که بتوانند وقت خود را صرف انجام دادن کار موردعلاقه‌شان کنند.

این افراد انرژی خود را از درونشان می‌گیرند نه از محیط بیرونی…

افراد درون‌گرا از رنگ‌های زرد و قرمز جلوگیری می‌کنند و سایه‌های سرد، مثل آبی، سبز و خاکستری را ترجیح می‌دهند.

فضای داخلی مهم برای یک فرد درون‌گرا، انواع گوشه‌های خلوت، مناطقِ دنجِ پنهان از چشم‌های کنجکاو و فضای آزاد در وسط اتاق و بین اشیا است.

پست های مرتبط